به دلیل این که شما محصول مورد نظر را مستقیما از کارخانه تولید کننده این محصول خرید میکنید.

هزینه های ارسال در زمان انتخاب روش ارسال ، با در نظر گرفتن فاصله در صورت حساب قابل مشاهده است

مشتریان میتوانند در مراحل تکمیل سفارش خود ارسال های مختلف (تیپاکسی ،  باربری) را انتخاب کنند.

ارسال های  تیپاکس هزینه به صورت پس کرایه و توسط مشتری در مقصد ، هنگام دریافت کالا پرداخت میشود و همچنین بازه تحویل کالا با توجه به تعداد و … شناور خواهد بود.

صندلی های اپنی به صورت کارتن شده و دمونتاژ ارسال میشوند ، صندلی های ادارای به صورت مونتاژ کامل و با بسته بندی نایلون شده ارسال میشوند .

کالا های کوچک تر مثل لوازم یدکی به صورت کارتن شده ارسال میشوند.

میتوانید با پشتیبانی تماس گرفته و مشکل خود را به کمک کارشناسان حل کنید (تماس با ما)

معمولا بازه زمانی ارسال سفارش ها در صفحه هر کالا درج شده است ، همچنین میتوانید جهت پیگیری به پنل کاربری مراجعه کنید .

شما میتوانید در صفحه محصول روی رنگ مورد نظر کلیک کنید و در آلبوم تصاویر رنگ مد نظر خود را مشاهده کنید.

برای مشاهده آموزش مونتاژ محصول مد نظر میتوانید به اینستاگرام ، آپارات و راهنمای مونتاژ در داخل سایت مراجعه کنید.

بله ، شما میتوانید جهت ثبت سفارش محصولات ویژه خود با پشتیبانی تماس بگیرید .(تماس با ما)

شما میتوانید ار صفحه محصول > توضیحات تکمیلی ، مشخصات فنی محصول خود را مشاهده کنید.

بعد از ارسال سفارش شما توسط تیم هوگر ، محصول به باربری شهر شما ارسال میشود و پس از دریافت توسط انبار مقصد با شما تماس گرفته و جهت تحویل هماهنگی های لازم انجام خواهد شد.